Opisi vadb

STRONG CORE

 Ura je namenjena vsem, ki zaradi rednega sedenja čutijo bolečine v hrbtenici. Vadbo oblikujejo vaje za trup in hrbet, vsaka ura se bo zaključila z aktivnim raztezanjem in ohlajanjem.

 ​POWER TRENING 

 Vadba, ki vas okrepi in oblikuje telo. Gre za kombinacijo vaj, ki se izvajajo po krožnem sistemu. Izvajali bomo vaje z lastno težo in z zunanjim bremenom. Vsak trening bomo zaključili s ohlajanjemm in raztezanjem.

SHAPE & BURN

Vadba s poudarkom na krepitvi mišic, ki vključuje daljše aerobno ogrevanje.

 ​CARDIO INTERVAL

​Intervalna vadba, kjer se izmenjujejo sklopi različnih intenzivnosti v kombinaciji z vajami za moč.

​ ​VADBA ZA ZDRAVO HRBTENICO 

se bo izvajala kot preventiva za vse tiste, ki želite ohranjati svojo hrbtenico prožno in gibljivo, ter za tiste, pri katerih  so bolečine v hrbtu že prisotne. Vaje so umirjene in se izvajajo počasi, brez hitrih in sunkovitih gibov. Vsebujejo elemente za krepitev moči celega telesa, vaje za povečanje  gibljivosti ter izboljšanje koordinacije in ravnotežja. Vadba je prilagojena vsakemu posamezniku, saj želimo odpraviti napačne vzorce gibanja in nesorazmerja v telesu. Poseben poudarek bo namenjen tudi sprostitvi telesa in duha.

 PILATES

 Pilates je edinstven sistem vadbe, ki omogoča razvoj telesa, razuma in duha. Primeren je za vsakogar, ki si želi intenzivne vadbe in odličnega počutja. Vadba poteka ob glasbi, težavnost pa prilagajamo z lastno telesno težo, s položajem, s pripomočki, izolacijo delov telesa in miselno obremenitvijo. Na vadbi obdelamo celotno telo in s tem izboljšamo mišični tonus, povečamo gibljivost, stabilnost sklepov in krepimo globoke mišične skupine, ki so pri številnih drugih športih zanemarjene.
  J​OGALATES
 ​Pri vadbi iščemo povezavo med par tisočletno vzhodno tradicijo yoge in več desetletno zahodno vadbo pilatesa. Ure so sestavljene iz yogijskih asan in pilates vaj, vse skupaj pa poteka dinamično in usklajeno z dihanjem.
Skozi vadbo si izboljšujemo gibljivost, moč in ravnotežje ter se hkrati sproščamo v duši, duhu in fizičnem telesu. Pomemben dejavnik je tudi razvijanje koncentracije.
Ves čas se držimo principov pilatesa in z dinamičnim izvajanjem vaj in asan, ki so v povezavi z dihanjem nadgrajujemo obe vadbi.